Pages

2 August 2015

TERMIMPIKAN JOE

Last night boleh pulak aku termimpikan si Joe ni. Nak kata aku minat dia, takdelah minat sangat. Sedar je dari mimpi, satu badan rasa sejuk. Mungkin kerana suhu pagi yang dingin.

Mimpinya simple je, aku duduk dalam kelas (mungkin waktu itu aku adalah pelajar sekolah menengah), dan si Joe ni merupakan guru pelatih kat sekolah aku.


"Bagi pendapat encik, pekerjaan apakah yang paling seimbang untuk kaum lelaki dan wanita?"


Itulah soalan yang aku tanya pada dia. Then, mimpi itu pun tamat yakni aku sudah terjaga dari tidur. Waktu aku terjaga tu, aku terus tertanya-tanya, kenapa aku termimpi pasal dia? Lepas tu dengan pantasnya aku mencari phone, belek Instagram, stalker profile dia. Comel juga mamat ni. Haish, jauh sangat aku mengelamun.






So here you go! This is Joe. Mana aku kenal Joe ni? Reality TV show. I'm not a big fan of his game play, but still excited to see his action again this upcoming September.

To all the Survivor fans out there, don't forget to mark your calendar on September 23rd 2015 for the Survivor: Cambodia (Second Chance) premier!

Hatiku berdebar-debar!

(Post script: BTW thanks kepada para pembaca yang still hantar soalan kat slot ASKGIBB tu. Aku minta maaf sebab dah lama tak luangkan masa untuk menyelesaikan masalah kalian. Walaupun ade je soalan yang berbulan-bulan terperap kat slot tu, insyaallah aku akan reply. Lagi satu thanks kepada insan yang menegur kesalahan Bahasa Inggeris aku, kekadang aku pun tak perasan aku buat silap. Muah dekat awak.)

8 comments:

  1. muah balikkk... opssss....

    ReplyDelete
  2. lmenye mghilang, tambah msam ketiak tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau masam, letak odorono banyak2, hahahaha.

      Delete
  3. Ada taman dlm hati, cpat p cari

    ReplyDelete
  4. OMG...long time no see bro...huhuhu...

    Well, salam lebaran if it's not too late...:-)

    Hati dah berbunga tu cepat-cepat lah cari tukang petiknya...kikiki...;-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam lebaran cik amir oiiii..

      Mana ade hati kita berbunga la. Biase2 je...

      Delete